NE ARAMIŞTINIZ

Havacılık endüstrisinde kullanılan parçaların zorlu çevre koşullarına dayanıklı olmaları gerekir. Örneğin, modern gaz ve uçak türbinlerinin yanma sıcaklıkları 1000 °C 'nin üstündedir. Bu durumla birlikte parça yüzeyleri ve malzemelerin yapımında kullanılan malzemelerin türü oldukça önem kazanır. 

Havacılık endüstrisinde kullanılan bazı kompleks parçalar genel olarak elle finisaj işlemine tabi tutululur. Elle finisaj işleminin bazı dezavantajları vardır, bunlardan en belirgin olanları yüksek maliyet ve değişken işlem sonuçlarıdır. OTEC makinelerle birlikte düşük maliyetle kısa süre içerisinde mükemmel sonuçlar almanız mümkündür.

Mükemmellik Elma da olduğu gibi havacılık endüstrisindede başarının ölçütüdür. Havacılık sektörünün gerektirdiği yüksek standartları karşılamak adına Elma, bu alanda kullanılabilecek parçaların temizliği için bir çok makine üretmekte ve sektördeki şirketlerin çözüm ortağı olmaya devam etmektedir.

Türbin Kanatları: Türbin kanatlarının, ilk üretildiklerinde pürüzlü bir yüzeye sahip oldukları için, uçaklarda kullanılmadan ve ya elektrik üretimine başlamadan önce finisaj işlemine tabi tutulması gerekir.Bu işlemin içerisinde yüzeyin pürüzsüzleştirilmesi ve köşelerin yuvarlatılması vardır. OTEC makineler iş parçalarının şekillerine zarar vermeden, homojen olarak malzeme yüzeyini pürüzsüzleştirir.Proses süresi 2 ile 30 dakika arasında değişir. Bir makinede aynı zamanda bir çok iş parçası için işlem uyguluyabilirsiniz buda verimlilik açısından oldukça önemlidir.

 Dişli Çarklar: Dişli çarklarda, genellikle önemli olan diş yanlarını pürüzsüzleştirmek veya diş ucunu yuvarlatmak oldukça önemlidir. Finisaj işlemi yüzeyi dizleştirmek ve yuvarlatmayla birlikte yüzeyin sürtünmesini de düşürmüş olur. 

OTEC makinelerde düzleştirilmiş çarklar düşük Rpk değerine sahip olur ve bu enerji verimliliğini sağlar. Ayrıca kullanımdan sonra metal aşınması daha az olduğundan dolayı yağ değişim zamanlarıda uzundur 

Devamı

İLGİLİ ÜRÜNLER